


SugarCRM Products
SugarCRM е уеб базиран продукт за управление на взаимоотношенията с клиенти, партньори и доставчици.
Системата автоматизира съществените за всяка една организация маркетингови и търговски процеси, свързани с фирмените контрагенти и предоставя детайлен анализ за тези дейности. Това е бизнес стратегия, фокусирана изцяло върху удовлетворението на клиента и неговото грижливо обслужване. Платформата за групова работа позволява бърз и лесен достъп до фирмената информация от всички звена. Изградено е решение, което спомага за постигане на разширение на пазарния дял, увеличаване на приходите и намаляване на оперативните разходи.
Всички продукти предлагат следните функционални възможности:
- Единна база данни с клиенти и контакти;
- История на проведени срещи, телефонни разговори, обменена електронна поща и документи;
- Разпределение на задачи и отговорности
- Управление на процеса на търговски преговори;
- Провеждане на маркетингови кампании по електронна поща и/или телефон;
- Интеграция на всички отдели и звена във фирмата с цел прозрачност и по-ефективна комуникация
- Отчетност, мониторинг и контрол на фирменото представяне.
Предимства на системата SugarCRM:
- Достъп до информацията от различни точки през Интернет;
- На потребителските станции се изисква единствено инсталиран Интернет браузър.
- Оптимизиран интерфейс с цел максимално улеснение на потребителите
- Прецизност и систематизираност при въвеждането на всички данни за фирмата
- Контрол над всички дейности на служителите и прозрачност на комуникацията
- Планиране на бизнес ресурсите за по-малко време
- Лесно управление на голям обем от информация
- Лесна интеграция и адаптация с цел оптимизиране на бизнес процесите и максимизиране на печалбите
Защо да изберете SugarCRM от Microinvest:
- Бърз достъп до фирмената информация от всички отдели. Селектирани нива на достъп до модулите на системата за различните отдели и потребители.
- По-бързо и качествено обслужване на клиентите – съхранява се пълната история на търговските преговори – обаждания, срещи, оферти, договори, продуктови каталози с категории и подкатегории, продукти, поръчки, експедиция, възможност за следене на фактури, плащания, очаквани приходи, очаквани разходи, казуси, проблеми и задачи, обменена електронна поща и документи.
- Опознаване на клиентите и избиране на най-правилния подход към всеки. Изграждат се дълготрайни и лоялни взаимоотношения с клиенти, доставчици и партньори.
- Лесно и бързо селектиране на клиентите по статус – например избиране на всички перспективни клиенти или клиенти, с които не е имало комуникация за определен период.
- Чрез индивидуалния и групов календар е невъзможно да бъдат пропуснати планирани срещи, задачи, обаждания, дати на изтичане на договори. Не е необходимо служителите да помнят множеството си задачи – това е функция на календара. Възможно е тези напомняния да бъдат съвместени с мобилни телефони. Изпращане на покани за срещи и задачи към колеги и клиенти. Не се губи време за дълги работни срещи, всеки служител получава ясна представа за своите задачи автоматично.
- Автоматично регистриране на клиенти през сайта на организацията и уведомяване по имейл на съответния служител.
- Възможност за формиране на целеви групи и индивидуален подход към тях.
- Възможност за проверка на активността на получателя (служител или клиент).
- Отчитане и анализ на работата на служителите – като времетраене и като изпълнени задачи. Възможност за залагане на квоти на търговците /в Pro версията/.
- Регистриране на поставени казуси от клиенти, пренасочването им за обработка и описание на разрешаването им, както и следене на статус на казусите.
- В модул Проекти – управление на проекти, проектни задачи със срокове, статус, комуникация и цялостна документация.
- Възможност за непрекъснато следене за изпълние на задачите.
- Модул Документи – съхранение на шаблони и документи с всички версии и ревизии на всеки документ.
- Изключително удобство за създаване и изпълнение на маркетингови кампании, контрол върху резултатите от маркетинговата дейност – съкращава се времето за регистриране на нови потенциални клиенти.
- Чрез модул маркетинг – изпращане на бюлетини към настоящи клиенти и отчитане на активността им.
- Възможност за лесно и бързо намиране на потенциални клиенти.
- Възможност за изпълнение на предефинирани и автоматизирани справки.
- Системата е с интуитивен интерфейс – лесна за ползване.
- Разнообразни възможности за групиране, филтриране и експорт на информация.
- Отдалечен достъп до фирмената информация от всяко географско място.
- Възможност за осъществяване на достъп със смартфон или таблет.
- Системата е адаптивна и може да се приложи към всеки тип бизнес.
- Възможност за добавяне на нови функционалности и доработки.
- Възможност за интегриране с други софтуерни системи.
- Импортирането и експортирането на данни от и към други програми се извършва по лесен начин.
- Клиентски портал и Off line client в Enterprise версията.
- Системата има възможност да поддържа много езици.
- Системата е съвместима с Windows и Linux.
Sugar Professional | Sugar Corporate | Sugar Enterprise | Sugar Ultimate |
Sugar Mobile | Sugar Mobile | Sugar Mobile Plus | Sugar Mobile Plus |
Стандартни отчети | Стандартни отчети | Корпоративни отчети | Корпоративни отчети |
Offline Клиент | Offline Клиент | ||
Портал Клиенти | Портал Клиенти | ||
Sugar Plug-in за Lotus Notes | Sugar Plug-in за Lotus Notes | ||
Sugar връзка с Lotus Domino сървър | |||
15 GB Памет | 30 GB Памет | 60 GB Памет | 250 GB Памет |
MySQL и MS SQL | MySQL и MS SQL | MySQL, MS SQL и Oracle | MySQL, MS SQL и Oracle |
Поддръжка на данните | Поддръжка на данните | Поддръжка на данните | Поддръжка на данните |
2 конктакта за поддръжка | 3 конктакта за поддръжка | 4 конктакта за поддръжка | 5 конктакта за поддръжка |
E-mail поддръжка | E-mail поддръжка | E-mail поддръжка | E-mail поддръжка |
Достъп до портал за поддръжка | Достъп до портал за поддръжка | Достъп до портал за поддръжка | Достъп до портал за поддръжка |
8х5, четиричасов отговор | 12х5, двучасов отговор | 12х5, двучасов отговор | 24х7, едночасов отговор |
Неограничен брой казуси поддръжка | Неограничен брой казуси поддръжка | Неограничен брой казуси поддръжка | Неограничен брой казуси поддръжка |
Поддръжка по телефона | Поддръжка по телефона | ||
Health Check | Поддръжка чрез отдалечен | ||
достъп, индивидуално техническо лице за поддръжка, Extended Health Check |