Поискай оферта съобразена с Вашите нужди
Тествай демо весия Запознайте се с възможностите на продукта.

Нови функционалности

Спестете време и средства, оптимизирайте документите си и допринесете в грижата за природата с новата функционалност цифрово подписване

С цел да улесните обработката на документи изискващи подпис, нашият екип интегрира SugarCRM с Wacom sign&save устройство за цифров подпис. Това ви предоставя следните възможности:

  • Отпада необходимостта от разпечатване и сканиране;
  • Цифрово подписване и вмъкване на подписа в PDF документа на избрано място;
  • Добавяне на кратък текст написан на ръка (например име и фамилия или забележка);
  • Възможност за повече подписи в един документ;
  • След подписването не могат да се правят промени в документа;
  • Съхранение на документа в софтуерната система;
  • Минимизирате ползването на принтери и скенери, намалявате значително обема на хартиените документи;
  • Лесен и бърз достъп до документите от всяко географско място през SugarCRM.

Бъдете иновативни, ползвайте новите технологии за да бъде конкурентен българският бизнес!

Wacom

Минимизирайте загубите и увеличете продажбите си чрез SugarCRM Offers!

Запитали ли сте се колко сделки губите поради факта, че не проследявате статуса на вашите оферти? А случвало ли се е да се забавите с изпращането на ценово предложение и  да не реализирате продажба?

Ние работим за вас в тази насока. CRM екипът ни има удоволствието да ви предложи решение чрез което лесно и бързо да издавате оферти с включени следните възможности:

SugarCRM фактури

  • автоматична номерация;
  • добавяне на продукти и услуги;
  • добавяне на изображения или снимки на продуктите;
  • проследяване на статуси на офертите;
  • изпращане на автоматично електронно писмо към отговорник на оферта след определен период зададен предварително (Например 5 дни след изпращане на оферта при условие, че офертата все още не е приета);
  • анализ относно статус на ценови предложения по потребител, по клиент, за период, просрочени, оферти на всички служители и др.;
  • възможност за множество справки;
  • опция за изпращане към клиента на оферта с обща сума и без обща сума;
  • възлагане на задачи относно офериране;
  • планиране на обаждания и срещи;
  • съхраняване на електронните писма с изпратени оферти и коментарите по тях в клиентските досиета.

SugarCRM оферти

Свържете се със софтуерен консултант за повече информация или персонална презентация!

 

Издавайте фактури директно през SugarCRM! Лесно и удобно!

За ваше улеснение и с цел да имате по-обстоен поглед на данните за контрагенти, добавихме възможността директно през SugarCRM да издавате проформа фактури и  фактури, да ги разпечатвате или изпращате по електронна поща директно през SugarCRM. Чрез новата функционалност ще можете да проследявате постъпленията, планираните ви приходи и планираните ви разходи.

Ползвайки тези възможности клиентското досие е по-пълно, спестявате време и усилия, не пропускате срокове за плащания, лесно и бързо ще получавате информацията свързана с дължими суми.

Свържете се със софтуерен консултант за повече информация или персонална презентация!

Възползвайте се от новата функционалност към SugarCRM – система за SMS известяване!

Вече може да използвате нов мощен инструмент за маркетингови и търговски съобщения или просто да изпратите информация до голям брой клиенти, служители или партньори. Всичко е максимално автоматизирано, лесно за управление и имате възможност за анализ на резултати от SMS кампаниите.

С това нововъведение получавате:

  • Изключително лесно и бързо да изпращате SMS съобщения към неограничен брой получатели директно през SugarCRM;
  • Да групирате получателите на съобщения по зададени от Вас критерии;
  • Да изпращате SMS съобщения на изненадващо ниска цена.
  • Наличие на административен панел за контрол на SMS кампании.
  • В досието на всеки контрагент се визуализират изпратените SMS-и.

 Свържете се със софтуерен консултант за повече информация или персонална презентация!

 

Интеграция между Asterisk VoIP телефония и SugarCRM

Интеграцията между Asterisk VoIP телефония и SugarCRM позволява по-бързо и качествено обслужване на клиентите по телефона, както и по-прецизната обработка на всеки разговор. С това функционално допълнение ще имате поглед върху цялата комуникация с клиентите и партньорите при всяко тяхно позвъняване, а пълната информация за всеки нов разговор ще може да бъде въведена с лекота, за да бъде на един клик разстояние, когато Ви е необходима.

Какво получавате, използвайки Asterisk VoIP телефония и SugarCRM:

  • Автоматичен достъп до информацията за всеки клиент или партньор при всяко негово обаждане.
  • Персонално отношение при разговор с всеки партньори или клиент.
  • Бързо и лесно съхраняване, достъп и обработка на информацията от всеки проведен разговор.
  • Хронология за проведените разговори и тяхната продължителност.
  • Гъвкавост при настройка на системата като дефиниране на вътрешни номера на всеки служител, права за обработка на разговорите и възможност за автоматично пренасочване на обажданията.
  • Мощен инструмент за оптимизация на маркетинговата и търговски дейност.
  • Възможност за спечелване на нови клиенти и превръщането на настоящите в лоялни.
  • Лесна обработка на комуникацията с клиенти и партньори, позволяващо обективна оценка на тяхната удовлетвореност.

Как работи интеграцията:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SugarCRM без взаимодействие с Asterisk телефония.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Изглед на работния екран на SugarCRM при получаване на ново обаждане.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

При избор на името на клиента/партньора, който се обажда, се получава достъп до негови профил. Ако този клиент/партньор е нов и за него липсва информация в системата, от прозореца с данните за входящото обаждане ще имате получите достъп до опцията „Създай запис“.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Достъп до пълна хронология на обажданията, запазени автоматично в профила на клиента/партньора.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

От иконката на телефонна слушалка до телефонния номер на клиента/партньора имате възможност директно от SugarCRM да осъществите повикване към въведения контакт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Възможност за индивидуална настройка на системата за всеки служител на фирмата. Може да бъдат дефиниран вътрешен номер, на който отговаря съответния служител, както и дали да получава входящи обаждания или не.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

От администраторския панел на системата може да използвате допълнителната функция за пренасочване на обажданията към даден служител, ако служителят, за когото е обаждането отсъства или не може да го поеме.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Избрано е произволно обаждане от хронологията с проведените разговори. Получавате бърз достъп до детайлна информация за него, която може да редактирате или обработите допълнително.

Свържете се със софтуерен консултант за повече информация или персонална презентация!

© Copyright Microinvest, 2011